torsdag 28 februari 2013

God natt min skatt med Teater Tr3


Idag har jag och Caspar (3,5 år) varit och tittat på God natt min skatt med Teater Tr3 på Rosenlundsteatern. Jag hade sett fram emot teaterpjäsen, speciellt då föreställningen fått fantastiska recensioner.

God natt min skatt!

Sammantaget så tycker jag att föreställningen var bra, speciellt på så sätt att den var anpassad för målgruppen. Som vuxen kunde det väl möjligen bli aningen långtråkigt att se två skådespelare ta kudde och täcke från varandra under en halvtimmes tid, men de samlade treåringarna älskade det.

Så gillar man sublim mimkonst och förmågan att göra teater med minimalt med dekor och rekvisita är definitivt God natt min skatt ett fynd. Eller om man är mellan två och fyra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar